Uw nota

Waarom u een nota van Infomedics ontvangt

“Meer tijd voor u”

Omdat wij liever met u dan met onze financiële administratie bezig zijn, hebben wij de verwerking van onze nota’s overgedragen aan Infomedics. Dit bedrijf is gespecialiseerd in het factureren en innen van nota’s.

Wat betekent dit voor u?
Uw nota (of beter gezegd; betaalnotificaties met een betaallink) ontvangt u via e-mail van Infomedics. Als u binnen zeven dagen na ontvangst van de e-mail van Infomedics niet inlogt, ontvangt u alsnog automatisch een papieren factuur. Wij verzoeken u nadrukkelijk om adreswijzigingen tijdig door te geven aan ons en aan Infomedics. U voorkomt hiermee onnodige rende- en incassokosten. Verderop leest u welke handelswijze Infomedics hanteert bij het innen van nota’s.

Privacy
Wij moeten Infomedics gegevens verstrekken voor deugdelijke specificatie van de nota’s. Heeft u hiertegen bezwaar, neem dan contact met ons op. Wij leggen u graag uit dat deze werkwijze geen enkele inbreuk maakt op uw privacy.

Voorkom onnodige rente- en incassokosten
Infomedics hanteert een betalingstermijn van 30 dagen en deze termijn is bindend. Het is belangrijk dat u zich houdt aan deze betalingstermijn, u voorkomt hiermee onnodige rente- en incassokosten. Indien u niet in staat bent om uw nota op tijd te betalen, neemt u dan contact op met Infomedics.

Vragen over uw nota
Wilt u een adreswijziging doorgeven of heeft u vragen over uw nota, neemt u dan contact op met Infomedics via telefoonnummer 0900 – 404 94 04 (€ 0,35 per gesprek). U kunt ook terecht op de website www.infomedics.nl. Het Contact Center van Infomedics is op bovenstaand telefoonnummer iedere werkdag van 09.00 tot 17.00 uur bereikbaar.

 

Wilt u zich inschrijven als nieuwe patiënt?

Nieuwe patiënten zijn altijd welkom!

Word nu patiënt
Meer informatie